پنجشنبه ۲۸ فروردین ۰۴

بهبود عملکرد سازمان

بهبود عملکرد سازمان

بهبود عملکرد سازمان پیشینه تحقیق

-------

بهبود عملکرد سازمان
بهبود عملکرد سازمان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 0
قیمت: 29700 تومان

بخشی از متن:
لینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 26 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏بهبود‏ ‏عملکرد‏ ‏سازمان
‏در ‏راستای ‏رشد ‏و ‏توسعه ‏پایدار ‏کشورها، ‏توجه ‏به ‏بالندگی ‏سازمان ‏ها، ‏از ‏جمله ‏سیاست ‏های ‏مورد ‏توجه ‏همه ‏مدیران ‏می ‏باشد‏. ‏بانک ‏ها ‏هم ‏از ‏این ‏موضوع ‏مستثنا ‏نیستند. در ‏بانکداری ‏نوین، ‏مؤلفه‏ ‏های ‏متعددی ‏وجود ‏دارند که ‏بر ‏روند ‏تأمین منابع مالی ‏بانک‏ ‏ها ‏و ‏مؤسسات ‏مالی ‏تأثیر ‏می ‏گذارند‏. ‏شناسایی ‏و ‏تعیین ‏میزان ‏تأثیر ‏و ‏نوع ارتباط ‏این ‏مؤلفه‏ ‏ها ‏با ‏موفقیت ‏بانک ‏ها ‏در ‏تأمین منابع مالی، ‏مقوله‏ ‏ای ‏مهم ‏می‏ ‏باشد. امروزه ‏شرایط ‏و ‏موقعیت ‏های مؤسسات ‏مالی ‏و ‏بانک‏ ‏ها ‏با ‏یکدیگر ‏یکسان ‏نیست ‏و ‏ممکن ‏است ‏که ‏مؤلفه ‏های ‏تأثیرگذار ‏بر ‏تأمین منابع مالی ‏حتی برای ‏هر ‏یک ‏از ‏شعب ‏یک ‏گروه ‏بانکی ‏متفاوت ‏باشد.‏ (اکرامی، 1390‏، ص13‏)
‏صنعت ‏بانکداری، ‏از ‏جمله ‏صنایع ‏مهم ‏و ‏مطرح ‏دنیاست و ‏گسترش ‏روزافزون ‏دانش ‏بشری ‏در ‏زمینه ‏علوم ‏الکترونیکی سبب ‏شده ‏است ‏که ‏این ‏صنعت ‏نیز ‏از ‏این ‏دانش ‏بهره ‏فراوان داشته ‏باشد. امروزه ‏بانک‏ ‏ها ‏در ‏کشورهای ‏پیشرفته ‏به ‏عنوان رهگشا، ‏مشاور ‏حرفه‏ ‏ای، ‏متخصص ‏در ‏افزایش ‏منابع ‏مالی شرکت‏ ‏ها ‏و ‏جمع ‏آوری ‏و ‏تبادل ‏اطلاعات ‏لازم ‏برای ‏مشتریان خود ‏عمل ‏می‏ ‏کنند ‏و ‏یکی ‏از ‏موتورهای ‏محرک ‏اقتصادی ‏هر کشور ‏محسوب ‏می شوند‏. ‏این ‏امر ‏سبب ‏شده ‏است ‏تا ‏فضای رقابتی ‏تنگاتنگی ‏میان ‏آن‏ ‏ها ‏برقرار ‏شود. با ‏توسعه ‏روزافزون تکنولوژی ‏و ‏صنعتی ‏شدن ‏کشورها، ‏مدیران ‏بانک ‏ها ‏سعی بر ‏افزایش ‏خدمات ‏نوین ‏بانکداری ‏دارند ‏که ‏متمایز ‏بودن آن ‏نسبت ‏به ‏خدمات ‏سایر ‏رقبا ‏ازامتیاز ‏ویژه‏ ‏ای ‏جهت ‏جذب سپرده های ‏مشتریان ‏برخوردار ‏است. در ‏کشورهای ‏پیشرفته بیش ‏از ‏70 ‏درصد ‏امور ‏بانکی ‏استفاده ‏کنندگان ‏از ‏خدمات بانکی ‏بدون ‏حضور ‏در ‏محل ‏شعب ‏بانک ‏ها ‏و ‏با ‏استفاده ‏از سیستم ‏های ‏الکترونیکی ‏صورت ‏می‏ ‏پذیرد، ‏لذا ‏بانک‏ ‏ها ‏با بکارگیری ‏فناوری ‏مدرن ‏صنعت ‏بانکداری ‏و ‏اجرایی ‏نمودن طرح ‏مشتری ‏محوری، ‏سعی ‏بر ‏کاهش ‏ضرورت ‏مراجعه مشتریان ‏به ‏محل ‏شعبه ‏را ‏دارند ‏تا ‏مشتریان ‏بتوانند ‏در ‏محل کار ‏و ‏یا ‏اقامت ‏خود ‏عمده ‏امور‏ ‏بانکی ‏را ‏از ‏این ‏طریق ‏انجام دهند ‏(جکسون، 2010‏، ص8‏)
‏2-2-1 ‏مفهوم عملکرد بانک
‏مفهوم عملکرد، با کارایی (Effciency)‏ و اثربخشی (Effectiveness)‏ تعریف شده است، چون اثربخشی بیانگر میزان ‏دستیابی ‏به ‏اهداف ‏است ‏و ‏کارایی ‏به ‏این ‏موضوع ‏اشاره دارد ‏که ‏منابع ‏از ‏نظر ‏اقتصادی، ‏چگونه ‏برای ‏کسب ‏هدف ‏بکار رفته ‏اند ‏و ‏می ‏توان ‏آنها ‏را ‏دو ‏بعد ‏مهم ‏عملکرد ‏دانست، ‏یعنی هم ‏علل ‏داخلی ‏(کارایی) ‏و ‏هم ‏دلایل ‏خارجی ‏(اثربخشی) ‏برای بخش ‏های ‏خاص ‏عملکرد، ‏می ‏توانند ‏وجود ‏داشته ‏باشند. از اینرو، ‏عملکرد ‏تابعی ‏از ‏کارایی ‏و ‏اثربخشی ‏فعالیتهای ‏صورت گرفته ‏است. بانک‏ ‏ها ‏برای ‏دستیابی ‏به ‏عملکرد ‏بهتر، ‏باید از شاخص های پیشرو یا آینده ‏ ‏نگر (Leading Indicator)‏ استفاده کنند. شاخص های پسرو یا گذشته نگر (Lagging Indicator)‏ تنها وقایع تاریخی را بیان می کنند، در حالی که شاخص های آینده نگر، باعث مهیا شدن شرایط برای پرورش عملکرد می شوند‏(آندریو‏ Andrew برای مشاهده توضیحات فایل  بهبود عملکرد سازمان  اینجا کلیک کنید برای فایل باکیفیت بهبود عملکرد سازمان روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ بهبود عملکرد سازمان

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.